جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
بهترین مدل اسکوتر شیائومی 1402

بهترین اسکوترهای شیائومی ۱۴۰۲

اسکوتر برقی شیائومی پرو Mi Electric Scooter Pro 4

اسکوتر برقی شیائومی پرو ۴ که در سال ۲۰۲۲ معرفی و روانه بازار شد نسخه ارتقاء یافته نسل های قبلی خود است, این اسکوتر مجهز به تایر های تیوپ لس ۱۰ اینچی است که ۱.۵ اینچ نسبت به مدل قبلی بزرگ تر می باشد, سیستم ترمز, بدنه، مدیریت مصرف باتری, فرمان و کامپیوتر سفری اسکوتر شیائومی پرو ۴ نسبت به مدل قبلی به شکل قابل توجهی بهبود پیدا کرده است . این مدل همراه با یک کیف جهت نگهداری لوازم که در قسمت جلوی فرمان نصب میگردد ارائه می شود.

ویژگی های ظاهری، طراحی و ابعاد:

اسکوتر برقی شیائومی پرو ۴ از یک بدنه از جنس آومینیومی مقاوم و سبک ساخته شده که از قسمت فرمان قابلیت تاشدن و جمع شدن دارد, در قسمت بالای فرمان اهرم کنترل شتاب اسکوتر, ترمز, نمایشگر و دکمه پاور قرار گرفته است, در قسمت پائینی فرمان نیز چراغ ال ای دی برای روشنایی مسیر حرکت در نظر گرفته شده است همچین یک چراغ قرمز رنگ نیز بر روی گل گیر چرخ عقب قرار گرفته که با گرفتن ترمز شدت روشنایی آن بیشتر می شود, چرخ جلویی اسکوتر شیائومی پرو ۴ موتور براشلس ۷۰۰ وات را در خود جای داده و چرخ پشتی که دیسک چرخ بر روی آن قرار گرفته است وظیفه کاهش سرعت را بر عهده دارد,

اسکوتر شیائومی 4 pro

یک پایه کوچک قسمت زیرین Mi Electric Scooter Pro 4 نقش جک را برای این اسکوتر ایفا می کند. محل اتصال شارژر به اسکوتر که دارای یک درپوش مغناطیسی است از جنس سیلیکون ساخته شده است. تایرهای اسکوتر شیائوپی پرو ۴ از نوع پنوماتیک (بادی قابل تنظیم) است که دلیل استفاده از چنین تایر هایی جذاب ارتعاشات و هدایت آسان تر اسکوتر باشید ولی در صورت لزوم می توانید آن ها را با تایر های جامد ضد پنچری نیز جایگزین کنید.

با استفاده از نمایشگر قرارگرفته بر روی دسته اسکوتر شیائومی پرو می توانید حالت هدایت خود را بین سه گزینه (اکو , استاندارد و اسپورت) انتخاب کنید و همچنین سرعت لحظه ایی خود و میزان باتری باقی مانده را بر روی نمایشگر مشاهده کنید, همچنین در صورتی که اسکوتر نیاز به خنک شدن داشته باشد (در مواقعی که شیب های نا متعارف را با آن طی می کنید) بر روی نمایشگر علامت هشدار را به شما نمایش می دهد. یکی از قابلیت های جذاب اسکوتر شیائومی پرو ۴ مجهز بودن این اسکوتر به سیستم کروز کنترل است که بیشتر برای مسافت های طولانی کاربرد دارد.

سیستم نیروی محرکه: اسکوتر شیائومی پرو ۴ نیز مانند مدل قبلی خود از یک موتو براشلس با توان ۶۰۰ وات که در چرخ جلو جای داده شده است استفاده می کند, این موتور براشلس قادر است افراد را با حداکثر وزن ۱۲۰ کیلوگرم در مسیر های بدون شیب به حداکثر سرعت ۲۵ کلیومتر بر ساعت برساند, همچنین با توجه به تولید این موتور با فناوری روز مصرف انرژی آن نیز اندک است, به شکلی که با یکبار شارژ کامل باتری به کمک این موتور می توانید مسافت ۵۵ کیلومتر را طی کنید.

تایر های جدید: Scooter pro 4 شیائومی تایر های بزرگتری نسبت به مدل قبلی دارد علاوه بر آن تایر های با وجود بادی بودن (پنوماتیک) که باعث نرم تر سواری دادن آن می شود فاقد تیوپ داخلی هستند همچنین در برابر پنچری مقاومت بیشتری دارند.

مود های هدایت: این محصول دارای ۳ حالت هدایت است که در طریق پنل آن می توانید بنا بر شرایط آن ها را انتخاب کنید:

  • مود اول : Pedestrian mode : در این حالت حداکثر سرعت شما از ۵ کیلومتر بر ساعت تجاوز نخواهد کرد, سرعتی معادم پیاده روی.
  • مود دوم : Standard : در این حالت سرعت شما از ۲۰ کیلومتر بر ساعت نیز تجاوز نخواهد کرد که برای محیط ها و خیابان شلوغ مناسب است.
  • مود سوم : Sport mode : در این حالت شما امکان دست یابی به حداکثر سرعت قابلت ارائه توسط این اسکوتر, یعنی ۲۵ کیلومتر بر ساعت را خواهید داشت.

دارای استادندارد IP54:اسکوتر برقی شیائومی پرو ۴ در برابر نفوذ آب مقاوم است و در این زمینه موفق به کسب استاندارد IP54 شده است.

طراحی آسان تاشو: اسکوتر برقی شیائومی Mi Scooter 4 Pro از مواد آلیاژ آلومینیوم فوق‌العاده قوی با استانداردهای هوافضا برای قاب استفاده شده است که اسکوتر را بسیار بادوام و سبک کرده است. فقط سه ثانیه طول می کشد تا شما اسکوتر را تا و جمع کنید. پس از تا زدن، اسکوتر فشرده شده و فضای کمتری اشغال می کند و به راحتی می توانید آن را در صندوق عقب ماشین بگذارید.

بررسی بهترین اسکوتر برقی شیائومی 2023

سیستم ترمز: یکی از بهترین قابلیت های اسکوتر های شیائومی مجهز بودن این اسکوتر ها به سیستم ترمز دیسکی است که عملکرد فوق العاده خوبی را برای شما به ارمغان می آورد . شما با استفاده از اهم قرار گرفته بر روی فرمان می توایند پد های ترمز را به دیسک ترمز مجهز به منفذ های خنک کننده لنت متصل کنید در فاصله کوتاهی متوقف شونید, این سیستم ترمز در هر شرایط آب و هوایی عملکرد خوبی دارد.

حتما بخوانید  راهنمای خرید تلویزیون LG + تلویزیون های ال جی مدل OLED چه ویژگی هایی دارند؟

سیستم ریکاوری انرژی جنبشی KERS: یکی از مهم ترین قابلیت های اسکوتر Mi Electric Scooter pro 4 قابلت ریکاوری انرژی است تا به کمک آن بتوانید مسافت بیشتری را با اسکوتر طی کنید و در مصرف باتری نیز صرفه جویی کنید, این سیستم انرژی جنشی ناشی از چرخیدن چرخ ها را به صورت انرژی اکتریکی در باتری ذخیره می کند .

کد QR منحصر به فرد: در هر دستگاه یک کد QR منحصر به فرد وجود دارد که فقط متعلق به شما است، لایه دیگری از امنیت را برای احراز هویت فراهم می کند.

اپلیکیشن شیائومی، مدیر رانندگی هوشمند شما: اسکوتر برقی شیائومی Mi Scooter 4 Pro از طریق بلوتوث به برنامه شیائومی متصل کنید تا اطلاعات دقیقی مانند وضعیت اسکوتر، اطلاعات باتری، اطلاعات مسافت پیموده شده را بررسی کنید و چراغ ها را کنترل کنید، موتور را قفل کنید، سیستم عامل را ارتقا دهید و موارد دیگر.

باتری BCTA+71420-1701: باتری اسکوتر شیائومی پرو ۴ با ظرفیت ۱۲۴۰۰mAh/ 446Wh از باتری های NiMi تشکیل شده است که با یک بار شارژ کامل قادر خواهید بود تا ۵۵ کیلومتر مسافت را با آن طی کنید این باتری ها در بازه دمایی ۲۰- درجه تا ۵۰+ درجه سانتی گراد قادر به فعالیت هستند شارژ مجدد کامل آن ها نسبت به مدل های دیگر سریع تر انجام می شود. نکته شایان ذکر در خصوص باتری این اسکوتر پشتیبانی آن از قابلیت Auto Sleep است , این قابلیت که به سلامت باتری شما کمک بسیاری میکند, در صورتی که شما به مدت ۱۰ روز اسکوتر خود را روشن نکنید به صورت اتوماتیک برای حافظت از باتری شما فعال می شود, جهت خروج از این حالت تنها کافی است که اسکوتر را به شارژ متصل کنید.

محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین اسکوتر برقی دنیا، لقب اسکوتر برقی شیائومی مدل PRO 2 است که با افتخار آن را بر دوش می‌کشد. ویژگی های ارتقا یافته و عملکرد بهبود یافته، معیارهایی هستند که آمار فروش این اسکوتر برقی شیائومی را به شدت تحت تاثیر قرار داده‌اند. افزایش سرعت تا ۲۵ کیلومتر بر ساعت، تحمل وزن ۱۰۰ کیلوگرم، باتری لیتیوم ۴۴۶Wh با دوام ۹ ساعته، سیستم ترمز E-ABS و موتور ۶۰۰ واتی از جمله مزایایی به حساب می‌آیند که باعث افزایش آمار فروش این اسکوتر شده‌اند. کمپانی شیائومی برای افزایش ضریب امنیت از سیستم ایمنی در نورپردازی و ضربه گیر کمک گرفته و توصیه می‌کند که افراد ۱۶ تا ۵۰ سال از این اسکوتر استفاده کنند.

اسکوتر برقی شیائومی مدل پرو Mi Electric Scooter Pro 2

طراحی اسکوتر برقی شیائومی مدل PRO 2

اسکوتر برقی شیائومی مدل پرو PRO 2 در تک رنگ مشکی از بدنه پلاستیک و فلز ساخته شده و برای افزایش قابلیت حمل، تنها ۱۴ کیلوگرم ناقابل وزن دارد. البته مکانیزم تاشو در ۳ ثانیه نیز یکی از مزایای جذاب ظاهری این اسکوتر نزد مخاطب به شمار می‌آید تا هم فضای کمتری اشغال کند و هم حمل ساده‌تری داشته باشد. جالب است بدانید در حالت جمع، ارتفاع دوچرخه تقریبا نیم متر می‌شود. اسکوتر Mi Electric Scooter Pro 2 برای بهبود تعامل با مخاطب یک نمایشگر دارد که روی آن اطلاعاتی در مورد باتری و سرعت نمایش داده می‌شود و زیر آن، محفظه‌ای به عنوان داشبورد تعبیه شده است.

شما میتوانید اقلام کوچک همچون هندزفری، کلید و دیگر لوازم را داخل این محفظه قرار دهید تا در مسیر نگران مفقودی آن‌ها نباشید. به خاطر داشته باشید که افراد سنگین تر از ۱۰۰ کیلوگرم و اشخاص بلند قدی که بیش ۲۰۰ سانتی متر هستند، از استفاده اسکوتر برقی شیائومی PRO 2 محروم خواهند ماند.

اسکوتر شیائومی

اگر به جای خرید اسکوتر برقی، ترجیح می‌دهید که یک دوچرخه برقی داشته باشید، بد نیست نگاهی به دوچرخه برقی شیائومی Qicycle TDP02Z بیاندازید و آن را بررسی کنید. این دوچرخه نیز باتری ۵.۲ آمپر ساعتی داشته و سه مود حرکتی را پشتیبانی می‌کند.

حتما بخوانید  راهنمای خرید ماشین ظرفشویی بوش + بررسی نکات کاربردی برای استفاده از ماشین ظرفشویی بوش

ایمنی اسکوتر برقی شیائومی پرو ۲ مدل DDHBC11NEB واقعیت این است که ایمنی برای اسکوتر برقی، اولین اولویت را نزد خریدارن در اختیار دارد. احتمالا خبر ندارید که نسل‌های اولیه اسکوتر برقی محصولات فاقد گواهی نامه ایمنی بودند و آتش سوزی و تصادفات را در کارنامه خود داشتند اما با گذشت زمان، تولید کنندگان برای افزایش ضریب امنیت اسکوتر برقی ها همت گماشتند.

اسکوتر برقی شیائومی PRO 2 یکی از امن‌ترین گزینه‌های خریدی است که مقابل شما قرار دارد. استفاده از این اسکوتر به افراد ۱۶ تا ۵۰ ساله با قد کمتر از ۲ متر توصیه شده و از طرف دیگر نسبت به رقبای خود، نورپردازی و ضربه گیر نیز دارد. چرخ‌ها از نوع پنوماتیک هستند و سیستم ترمز نیز ترمز مضاعف E-ABS معرفی شده است. در جلو و عقب اسکوتر برقی شیائومی مدل PRO 2 چراغ تعبیه شده که چراغ پشتی به رنگ قرمز برای ایمنی در شب و چراغ جلو برای روشن کردن مسیر مقابل شما کاربرد دارد. به همین واسطه در تاریکی شب ضریب امنیت به نسبت بالاتر خواهد بود. البته همزمان با ترمز، چراغ عقب با شدت تابش بیشتری قرمز می‌شود و به رانندگان پشت شما توقف اسکوتر را اعلام می‌کند.

اسکوتر برقی شیائومی مدل PRO 2 از نوع دسته دار بوده و هدایت آن به نسبت راحت‌تر از اسکوترهای بی دسته برای افراد مبتدی خواهد بود.

سرعت اسکوتر برقی شیائومی PRO 2 اسکوتر برقی دسته بلند شیائومی مدل PRO 2 به یک موتور ۶۰۰ واتی تجهیز شده که حداکثر سرعت ۲۵ کیلومتر بر ساعت را می‌پیماید و میتواند به راحتی از شیب ۲۰ درجه بالا برود. سه تنظیمات ECO با سرعت ۰ تا ۵ کیلومتر بر ساعت، استاندارد (D) با سرعت ۰ تا ۲۰ کیلومتر بر ساعت و ورزشی (S) با سرعت ۰ تا ۲۵ کیلومتر بر ساعت از طریق دکمه‌های روی دسته قابل پیاده سازی هستند و انجام آن‌ها بسیار ساده خواهد بود.

موتور قدرتمند این اسکوتر شیائومی به تایرهای ۸.۵ اینچی متصل بوده که هر دو از نوع پنوماتیک هستند. شیائومی ضمانت داده که این چرخ‌ها به این راحتی ها سوراخ یا پاره نمی‌شود و بدون نگرانی برای مسیرهای آسفالت یا خاکی قابل استفاده هستند. با توجه به سایز تایرها، حتی مسیر گل و لای نیز حریف حرکت روان آن‌ها نخواهد شد. سیستم ترمز نیز متفاوت از رقبای هم سطح طراحی شده و انتظار ما را از یک اسکوتر ارتقا یافته برطرف کرده است. بیشترین نقش در کاهش سرعت را دیسک ترمز در چرخ عقب بر عهده دارد و چرخ جلو با وجود قفل E-ABS در نقش یک بازدارنده امن و ایمن ظاهر شده است.

همگام با اپلیکیشن Xiaomi Home مانند همه لوازم هوشمند شیائومی، اسکوتر برقی شیائومی PRO 2 DDHBC11NEB نیز از اتصال به اپلیکیشن محروم نمانده است. وقتی اپلیکیشن Xiaomi Home را دانلود و در موبایل هوشمند خود نصب کنید، کلکسیونی از امکانات جدید و کاربردی به رویتان گشوده می‌شود که در رده خود جذاب و بی نظیر است. در ادامه به برخی از این کارکردها اشاره می‌کنیم:

  • میزان مسافت پیموده شده
  • سرعت فعلی
  • الگوی مصرف باتری
  • وضعیت دمای باتری
  • سطح سلامت سلول‌های باتری
  • کنترل کروز (صرفه جویی در مصرف انرژی)

اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi Electric Scooter 3

سومین نسل از اسکوترهای برقی شیائومی با عنوان Mi Electric Scooter 3 در دو رنگ خاکستری روشن و مشکی به بازار عرضه شده است. این اسکوتر برقی مانند مدل های قبلی از طراحی کاربردی با ابعاد و وزن مناسب و قابلیت تا شدن است که امکان جابجایی بسیار آسان اسکوتر را فراهم می‌کند. بدنه اسکوتر از استحکام بالا و مقاومت بسیار خوبی در برابر شرایط محیطی، ضربات و خوردگی بهره می‌برد.

بدنه اصلی Mi Electric Scooter 3 از آلیاژ آلومینیوم سری ۶ ساخته شده است که در صنعت هواپیماسازی به کار می‌رود. به لطف طراحی هوشمندانه، استفاده از آلیاژ آلومینیوم و تایرهای مناسب بادی اسکوتر فقط ۱۳ کیلوگرم وزن دارد که یک فرد بزرگسال به راحتی با یک دست امکان بلند کردن و جابجایی آن را در اختیار دارد. در دو طرف فرمان اسکوتر پوشش مخصوصی تعبیه شده است که از تعریق بیش از اندازه دست جلوگیری می‌کند و کاملا با پوست بدن سازگاری دارد. همچنین برجستگی‌های بسیار کوچکی بر روی این پوشش وجود دارد که از لغرش دست در آب و هوای بارانی یا هنگام مرطوب بودن دست کاربر جلوگیری می‌کند.

حتما بخوانید  بهترین راهنمای خرید یخچال فریزر + معرفی فناوری‌های جدید و به‌روز یخچال‌ها

در قسمت میانی فرمان یک نمایشگر جدید تعبیه شده است که کاملا یکپارچه طراحی شده و به جذابیت ظاهری اسکوتر کمک زیادی می‌کند. اسکوتر برقی شیائومی Mi Electric Scooter 3 از گواهینامه IP54 بهره می‌برد و بنابراین در برای نفوذ آب و گرد و غبار مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان می‌دهد. حداکثر سرعت ۲۵ کیلومتر بر ساعت ترمز eABS و دیسک باتری ۷۶۵۰ میلی‌آمپری, لیتیوم یونی استاندارد عملکرد حداکثر ۳۰ کیلومتر زمان شارژ ۵.۵ ساعت.

اسکوتر شیائومی 3

اسکوتر برقی تاشو شیائومی با ظاهری مدرن تنها ۱۲٫۵ کیلوگرم وزن دارد و برخورداری از طراحی تاشو این امکان را فراهم می‌کند تا با فشار دکمه‌ای در مدت زمان ۳ ثانیه باز و یا بسته شود.

همچنین اسکوتر تاشو شیائومی این قابلیت را دارد که به هنگام ترمز میتواند باتری را شارژ کند، به این ترتیب شما به کمک این قابلیت میتوانید مسافت‌های طولانی تری را به کمک اسکوتر طی کنید. موتور این اسکوتر برقی با جریان برق ۲۵۰W کار می‌کند و در حالت فوری و اضطرار به ۵۰۰W می‌رسد. هنگامی که شارژ باتری زیر ۳۰ درصد باشد، اسکوتر برای حدود ۱۰ روز متوالی روشن نمی شود و باتری وارد حالت خواب می شود تا عمر آن افزایش یابد. به علاوه سیستم مدیریت هوشمند باتری نسل پنجم BMS باتری شما را ایمن نگه می دارد.

برد مسافت فوق العاده: سیستم بازیابی انرژی جنبشی می تواند انرژی جنبشی را از ترمزگیری و حرکت مجدد بازیابی کرده و آن را به انرژی الکتریکی قابل استفاده برای بهبود بیشتر مسافت طی شده، تبدیل کند. می توانید به راحتی در خیابان ها یا خطوط باریک پیاده رو حرکت کنید و از مسیر لذت ببرید.

طی کردن مسافت طولانی: اسکوتر برقی Mi Electric Scooter 3 یکی از خاص ترین محصولات شیائومی است. این اسکوتر قادر است مسافتی حدود ۳۰ کیلومتر را طی کند که حداکثر سرعت آن ۲۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. وجود ترمز دیسکی دو لنت عقب موجب ایمنی این وسیله خواهد شد.

قابلیت اتصال بلوتوث: به کمک برنامه Mi Home، می توانید با استفاده از بلوتوث، سیستم عامل و باز کردن قفل اسکوتر را انجام دهید. همچنین می توانید اطلاعات مسافت طی شده و … را در هر زمانی که بخواهید مشاهده کنید و تنظیمات آن را شخصی سازی کنید.

طراحی و جنس اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi Electric Scooter 3 این قاب از بدنه آلیاژ آلومینیوم سری ۶ با استحکام بالا ساخته شده است. که با تایرهای پنوماتیک راحت تر مجهز شده است. وزن کل آن تنها ۱۳ کیلوگرم است که حمل آن را در سفر راحت می کند. محکم بودن و استحکام آن مغایرتی با سبکی این اسکوتر برقی ندارد.

رنگ آن بسیار خاص است و طوری انتخاب شده است که کمترین آسیب به آن وارد شود. زبان طراحی یکپارچه همچنین برای گلگیر نرم آن استفاده می شود .که می تواند از حوادث ناشی از سوء استفاده جلوگیری کند، گرد و غبار را مسدود کند و تمیز کردن آسان تر را امکان پذیر کند.

توان خروجی اسکوتر برقی شیائومی Mi Electric Scooter 3

توان خروجی قوی تر با حداکثر توان ۶۰۰ وات از مشخصات فنی اسکوتر برقی شیائومی Mi Electric Scooter 3 است. این اسکوتر می تواند به حداکثر سرعت ۲۵ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند و دارای ظرفیت بالا رفتن از شیب ۱۶ درصد است. فقط با فشار ملایم پدال گاز خود را به جلو برانید.

صفحه نمایش

صفحه نمایش یکپارچه کاملاً جدید بدون پارتیشن است. قسمت های نمایشی که قبلا تقسیم شده بودند در یک کل ادغام می شوند که یکپارچه تر، تمیزتر و از نظر بصری یکپارچه تر است.

۳۰ کیلومتر برد طولانی

سیستم بازیابی انرژی جنبشی (KERS) می تواند انرژی جنبشی را از ترمزگیری بازیابی کند و آن را به انرژی الکتریکی قابل استفاده برای بهبود بیشتر برد سفر تبدیل کند. آزادانه از طریق خیابان‌های عریض و خطوط باریک عبور کنید و از مناظر زیبای مسیر لذت ببرید.

  • سه حالت سرعت با تعویض آسان به سادگی دکمه پاور را دو بار فشار دهید تا بین سه حالت جابجا شوید. هنگام رفت و آمد به محل کار، S را فشار دهید تا سریع تر بروید. هنگام گشت و گذار در اطراف پارک، دکمه D را فشار دهید، و در مناطق شلوغ، می توانید حالت عابر پیاده را برای پیاده روی در کنار آن روشن کنید.
  • باتری اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi Electric Scooter 3 باتری هوشمند تر و بادوام ترهنگامی که سطح باتری کمتر از ۳۰ درصد است و اسکوتر برای حدود ۱۰ روز متوالی روشن نمی شود، باتری وارد حالت خواب می شود تا عمر خود را افزایش دهد. علاوه بر این، سیستم مدیریت هوشمند باتری BMS نسل پنجم باتری شما را ایمن نگه می دارد.
  • چراغ محافظ بازتابنده سه طرفه این اسکوتر نه تنها دارای یک چراغ هشدار دهنده LED در عقب است، بلکه یک چراغ بازتابنده جلویی با اندازه بزرگ و بازتابنده های جانبی دو طرفه برای ایمن نگه داشتن شما دارد.
  • ترمز دیسکی دو لنتی عقب جدید برای پایداری بیشتر ترمز دیسکی دو لنت، ترمز کارآمدی را برای واکنش سریع ارائه می دهد و عمر لنت ترمز را طولانی تر می کند و سواری را ایمن تر می کند.
  • جمع کردن سریع در ۳ مرحله طراحی نوآورانه تاشو ی اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi Electric Scooter 3 که توسط TÜV Rheinland (طبق استاندارد EN17128) برای ظاهر مینیمالیستی، ذخیره سازی راحت و پایداری بیشتر ارزیابی شد در این اسکوتر برقی قابل مشاهده است.
حتما بخوانید  ماشین ظرفشویی ال جی بهتر است یا سامسونگ؟ + بررسی تفاوت ها و مقایسه ماشین ظرفشویی الجی و سامسونگ 1402

سازگار با اپلیکیشن Mi Home / Xiaomi Home

با عملکردهای برنامه Mi Home، عملیاتی مانند ارتقاء سیستم عامل و قفل یا باز کردن قفل اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi Electric Scooter 3 را می توانید انجام دهید. این کار با استفاده از بلوتوث قابل انجام است. همچنین می توانید اطلاعات مورد نیاز سواری را در هر زمان مشاهده کنید .و تنظیمات شخصی سازی مختلف را تغییر دهید.

اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi Electric Scooter 3 Lite

شیائومی نسل سوم اسکوتر برقی محبوب شیائومی Mi Electric Scooter را به بازار عرضه کرد که با استقبال بسیار خوب طرفداران این وسیله نقلیه جالب مواجه شد. اسکوتر شیائومی مدل Mi Electric Scooter 3 Lite مدلی جمع و جورتر و ارزان‌تر از اسکوتر ۳ است و می‌تواند برای افرادی که به دنبال اسکوتری کوچک‌تر هستند، ایده‌آل باشد.

موتور قدرتمند برای استفاده روزمره اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi Electric Scooter 3 Lite از یک موتور در چرخ عقب با قدرت اسمی ۲۵۰ وات و حداکثر سرعت ۲۵ کیلومتر در ساعت بهره می‌برد. این سرعت استاندارد برای اغلب اسکوترهاست و برای استفاده روزمره مناسب و کافیست. با یک بار شارژ کامل اسکوتر، می‌توانید ۲۰ کیلومتر از آن استفاده کنید و برای شارژ کامل اسکوتر تنها ۴ ساعت زمان نیاز است.

طراحی اسکوتر شیائومی مدل Mi Electric Scooter 3 Lite کاملا شبیه به اسکوتر ۳ شیائومی است، با این تفاوت که ضخامت ساختاری ۱۰ میلی‌متری کمتری در قسمت عرشه دارد. با این وجود، ساختار آن بسیار محکم بوده و حداکثر ظرفیت تحمل وزن اسکوتر ۱۰۰ کیلوگرم است. این در حالیست که خود اسکوتر تنها ۱۳ کیلوگرم وزن دارد که برای حمل آن با وسایل نقلیه عمومی یا حمل و نقل از طریق پله برای شهر ایده آل است.

تغییرات در ترمز و صفحه نمایش نسبت به مدل‌های پیشین یکی از تغییرات مهم اسکوتر شیائومی مدل Mi Electric Scooter 3 Lite، استفاده از ترمز درام در این اسکوتر است که جایگزین ترمز دیسکی کلاسیک شده و بسیاری معتقدند ترمز دیسکی بهتر عمل می‌کند. در حالی که ترمز درام نیز به خوبی می‌تواند کار کند و البته تعمیر و نگهداری آن بسیار راحت‌تر است و ضریب استهلاک پایین‌تری در مقایسه با ترمز دیسکی دارد. لازم به ذکر است که این اسکوتر از تایرهای کلاسیک ۸.۵ اینچی بادی بهره می‌برد که با انعطاف قابل توجه خود ناهمواری‌های سطح جاده را منتقل نمی‌کنند.

سبک و قابل حمل از آن جا که اسکوتر وسیله نقلیه‌ای است که باید بتوانید آن را با خود حمل کنید، تاشوبودن آن اهمیت زیادی دارد و اسکوتر شیائومی مدل Mi Electric Scooter 3 Lite در مکانیسم تاشو دستخوش پیشرفت‌های قابل توجهی شده است. این اسکوتر ویژگی‌های مکانیسم تاشو را از اسکوتر محبوب Ninebot MAX G30 قرض گرفته که باعث شده فرآیند تاکردن اسکوتر بادوام‌تر، ایمن‌تر و قابل اطمینان‌تر باشد.

حتما بخوانید  مقایسه ماشین لباسشویی ‌سامسونگ و ال جی + مزایا و معایب ماشین لباسشویی LG

ویژگی جذاب دیگر اسکوتر شیائومی مدل Mi Electric Scooter 3 Lite، صفحه نمایش بزرگ و با جزییات آن است که به کمک آن می‌توانید علاوه بر سرعت و وضعیت باتری، اطلاعاتی در مورد گرم‌شدن بیش از حد اسکوتر یا سیستم کنترل سرعت کروز داشته باشید. بدین ترتیب نسبت به وضعیت کلی اسکوتر احاطه کامل خواهید داشت.

اسکوتر شیائومی مدل Mi Electric Scooter 3 Lite در وهله اول کیفیت بسیار بالایی دارد و در ادامه قیمت مناسب آن می‌تواند شما را مجاب کند که آن را در لیست خرید خود قرار دهید. اگر به دنبال یک وسیله نقلیه امن و جذاب برای تردد در مسیرهای روزانه خود هستید، این اسکوتر انتخابی مناسب برای شماست.

اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi Electric Scooter M365

شرکت شیائومی در ادامه ارائه محصولاتی برای سبک زندگی اقدام به تولید محصول اسکوتر برقی کرده است. البته همان طور که می دانیم کمپانی زیرمجوعه شیائومی MiJia نام دارد که این بار شیائومی با همکاری MiJia این محصول را روانه بازار کرده است.این محصول Xiaomi Mijia Electric Scooter نام دارد. از قابلیت های اسکوتر میجیا، داشتن یک اپلیکیشن مخصوص برای گوشی های هوشمند می باشد.

بدنه ی آلومینیمی از جنس بدنه هواپیما، این محصول از سری محصولات شیائومی را نسبت به دیگر محصولات مشابه برتر کرده است. این محصول قابلیت تا شدن دارد تا فضای کمتری را اشغال کرده و بتوان آن را به عنوان مثال در چمدان یا صندوق عقب ماشین جا داد. حداکثر سرعت این اسکوتر ۲۵ کیلومتر در ساعت است.

این اسکوتر به یک چراغ ال ای دی مجهز است که تا ۶ متر جلو تر را روشن کند. به علاوه این دستگاه دارای یک چراغ خطر قرمز، در قسمت پشتی خود می باشد که به همراه چهار چراغ راهنمای LED این محصول را ایمن کرده است. جالب است بدانید برای سیستم ترمز ضد قفل از فن آوری E- ABS استفاده شده است.

طراحی فنی این اسکوتر اسکوتر برقی شیائومی مدل M365 ، دارای ظاهری مدرن است و چرخ های به کار رفته در آن نیز هوشمند می باشند. این اسکوتر ۱۳ کیلوگرم وزن دارد و شما نیاز به ۳ ثانیه دارید تا آن را باز و بسته کنید. موتور این اسکوتر برقی با جربان برق ۲۵۰ W کار می کند و در حالت اضطرار به ۵۰۰ W می رسد.

چرخ های این اسکوتر از نوع بادی بودی که ثبات خوبی را در برابر موانع ایجاد می کند. در حال حرکت، برای راه اندازی سامانه بازیابی انرژی، کافیست تا کاربر دسته ترمز را فشار دهد و به این شکل انرژی جنبشی به انرژی الکتریکی تبدیل می شود که باعث بیشتر شدن طول عمر باتری می شود.

اپلیکیشن تلفن همراه MiJia Scoorter این اسکوتر دارای یک اپلیکیشن برای گوشی های هوشمند مخصوصا گوشی شیائومی می باشد که مختص این محصول است. از خاصیت های این اپ، می توان نشان دادن اطلاعاتی در مورد سرعت فعلی، میزان شارژ و مسافتی که می توان با این میزان شارژ طی کرد را نام برد.

استفاده از الگوریتمی برای خواندن سیگنال سنسور سرعت و کمک به راننده برای تنظیم خودکار سرعت اسکوتر، باعث کاهش خستگی می شود.

ویزگی های ظاهری ابعاد این اسکوتر در حالت باز شده ۱۱۴ × ۴۳ × ۱۰۸ سانتی متر و در حالت تاشو ۴۹ × ۴۳ × ۱۰۹ سانتی متر می باشد. چرخ های استفاده شده در این اسکوتر ۸٫۵ اینچ و اندازه موتور ۶٫۷ اینچ می باشد. برق ورودی ۱۰۰ الی ۲۴۰ ولت AC با فرکانس ۵۰ تا ۶۰ هرتز می باشد.

حداقل ولتاژ باتری ۴۲ ولت می باشد. زمان شارژ شدن کامل این اسکوتر ۵٫۵ ساعت و توان شارژر ۷۱ وات است. میزان مصرف انرژی این اسکوتر نیز ۱۱ کیلو وات بر ساعت در هر ۱۰۰ کیلومتر می باشد.

نصب و راه اندازی این اسکوتر برقی هوشمند، قابلیت کنترل از طریق اپلیکیشن Mi Home را داراست و برای راه اندازی آن، به تلفن همراه نیاز است. همچنین میتوانید با اسکن کردن تصویر زیر، این اپلیکیشن را در تلفن همراه خود نصب کنید.

پیشنهاد ما به شما

مقایسه ماشین لباسشویی ‌سامسونگ و ال جی + مزایا و معایب ماشین لباسشویی LG

معمولا افراد چه قبل از خرید و در زمان جستجو ویا هنگام خرید و مراجعه …

دیدگاهتان را بنویسید