جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

لاغری و کاهش وزن بدون دارو و رژیم های سخت: ۱۰ نکته ای که تا امروز نمی دانستید!

لاغری و کاهش وزن بدون دارو و رژیم های سخت: زمانی که صحبت از لاغری و رژیم به میان می آید تصور می کنید که باید ورزش سنگین و رژیم های سخت را آغاز کنید برای همین دلسرد می شوید در حالیکه این چنین نیست و می توانید با روش های موثر بسیار ساده به این هدف برسید کافیست مراحل و نکات را به خوبی اجرا کنید.
اگر شما هم تصمیم به داشتن یک رژیم غذایی مناسب گرفته اید و با این وجود ممکن است که نتیجه ایی نگرفته باشید و کمی نا امید شده باشید ولی هیچ جای نگرانی وجود ندارد چرا که در این مطلب از بخش سلامت گفتنی شما را با ۱۰ نکته مهم برای کاهش فوری وزن آشنا می کنیم. تناسب اندام و تغذیه امروز را از دست ندهید.

حتما ببینید: تست میزان تمایلات جنسی، شما چه میزان میل جنسی دارید؟

لاغری و کاهش وزن بدون دارو و رژیم های سخت:

۱۰ نکته مهم که باید به آن‌ها توجه کنید:

۱- صبحانه پر از پروتئین میل کنید چرا که اگر یک صبحانه پر از پروتئین میل نمایید بدن شما در طول روز احساس سیری خواهد داشت و بنابراین میزان مصرف کالری شما در طول روز کاهش خواهد یافت.

۲-برای لاغری و کاهش وزن بدون دارو و رژیم های سخت، از خوردن نوشیدنی های شیرین خودداری نمایید چرا که این نوشیدنی ها یکی از عوامل مهم در چاق شدن سریع شما می باشند و اجتناب از آنها می تواند به کاهش وزن فوری شما کمک کند.

۳- نیم ساعت قبل از خوردن غذا ، یک لیوان آب بنوشید چرا که یک مطالعه ایی که اخیرا توسط محققان صورت گرفت، یافتند که با نوشیدن یک لیوان آب نیم ساعت قبل از صرف غذا می تواند در طی ۳ ماه باعث کاهش وزن شما شوند.

حتما بخوانید  ورزش بهتر است یا رژیم؟ با کدامیک سریع تر می شود نتیجه گرفت؟

۴-برای لاغری و کاهش وزن بدون دارو و رژیم های سخت، از مواد غذایی که در لاغری موثر هستند ، بیشتر استفاده کنید مانند سبزیجات و…

۵- مطالعات نشان داده است که با خوردن فیبر محلول ، الیاف محلول ممکن است چربی هارا به خصوص در اطراف شکم کاهش دهند. مکمل فیبری مانند گلوکومنان نیز می توانند کمک کنند.

لاغری و کاهش وزن بدون دارو و رژیم های سخت2

لاغری و کاهش وزن بدون دارو و رژیم های سخت:

۶- نوشیدن چای یا قهوه. اگر شما یکی از طرفداران چای یا قهوه هستید و روزانه به میزان زیادی استفاده می کنید ، می توانید میزان استفاده خود را چند برابر کنید چرا که با نوشیدن این نوشیدنی ها میزان متابولیسم شما افزایش می یابد.

۷- برای لاغری و کاهش وزن بدون دارو و رژیم های سخت، از غذاهای کامل و بدون فراورده سازی استفاده کنید و به طوری که کاملا باید رژیم غذایی خود را بر پایه غذاهای کامل یا همان غذاهایی که بدون فراوری ساخته شده اند بگذارید.

۸- غذا را با سرعت کمتری بخورید چرا که خوردن آهسته و آرام غذا می تواند باعث هضم آسانتر غذا و سیری شود و شما هر چه سریعتر غذا بخورید زمان سیری شما کاهش می یابد.

۹- هر روز خودتان را وزن کنید و مطالعات نشان می دهند که افرادی که هر روز خود را وزن می کنند سعی به سفت و سخت کردن رژیم غذایی خود می کنند و مواد غذایی کمتری را به بدن خود می رسانند.

۱۰- برای لاغری و کاهش وزن بدون دارو و رژیم های سخت، شب ها به اندازه بخوابید. خواب ضعیف و کم یکی از عوامل خطرناک برای افزایش وزن است و بنابراین مراقب میزان خواب خود در شب باشید.

حتما بخوانید  معرفی21 فعالیت ساده و جالب برای خوش گذرانی با خانواده

لاغری و کاهش وزن بدون دارو و رژیم های سخت چه قدر کمک کننده است؟

لاغری و کاهش وزن بدون دارو و رژیم های سخت: ممکن است که شما در همان هفته اول انتظار داشته باشید که ۲ الی ۴ کیلوگرم وزن از دست دهید و سپس به مرور زمان بصورت روتین وزن کم کنید. اگر بتوانید یک رژیم غذایی داشته باشید ، احتمالا همه چیز به سرعت اتفاق خواهد افتاد و انرژی بیشتری برای کاهش وزن پیدا خواهید کرد و بطور کلی می توانید با بیشترین سرعت کاهش وزن داشته باشید.
در چند روز اول ممکن است شما احساس عجیب و غریبی داشته باشید ولی پس از گذر چند روز به آن عادت پیدا خواهید کرد و دیگر رژیم غذایی برای شما یک عادت خواهد شد.
یکی از عواملی که می توانند باعث چاقی بیش از حد شما شوند ، استفاده بیش از حد از نمک و شکر می باشد.
پس از چند روز اول ، اکثرا احساس خوبی پیدا خواهید کرد و انرژی بیشتری برای کاهش وزن خواهید داشت.

با این رژیم غذایی سلامتی شما به روش های زیر بهبود می یابند:

لاغری و کاهش وزن بدون دارو و رژیم های سخت:

قند خون مایل به جایگزینی کربوهیدرات می شود.
تری گلیسیرید ها تمایل به کاهش پیدا می کنند.
میزان کلسترول بد به مرور زمان کاهش می یابد.
میزان کلسترول خوب افزایش می یابد.
فشار خون به طور قابل توجهی بهبود می یابد.
لازم نیست که گرسنگی بسیار زیادی برای لاغری تحمل کنید
اگر با دکتر خود در ارتباط هستید، قبل از گرفتن رژیم غذایی با پزشک خود مشورت کنید و این کار مهم می تواند میزان نیاز شما به دارو را کاهش دهد چرا که در رژیم غذایی با کاهش میزان کربوهیدرات و کاهش سطح انسولین ، دیگر میزان مصرف دارو توسط شما کاهش پیدا خواهد کرد.
بطور کلی منظور از داشتن رژیم غذایی، این نیست که نباید هیچ مواد غذایی با میزان کالری موجود در آن را کاهش دهید و یا کاملا از زندگی خود حذف کنید ! داشتن رژیم غذایی بدین معناست که شما از مواد غذایی مناسب و طبیعی به اندازه و در طی زمان مناسب استفاده کنید و برای اطلاع بیشتر می توانید با متخصصین تغذیه مشورت کنید تا یک برنامه رژیم غذایی مناسب با وزن شما را در اختیارتان قرار دهند.

حتما بخوانید  معرفی و آشنایی با ۱۳ کار که نباید قبل از باردار شدن انجام دهید

مطالبی که حتما باید ببینید:

صفر تا صد رنگ کردن مو در منزل حتی اگر مبتدی هستید!

خشک کن ناخن: انواع، مزایا و معایب آن را بشناسید!

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عید


نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد.
برای شرکت در چالش ۱۲ کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین.

پیشنهاد ما به شما

تفاوت‌های علائم اولیه بارداری و پریود و نحوه تشخیص هرکدام

“دارم پریود میشم یا حامله‌ام؟” این پرسشی است که بسیاری از خانم‌ها گاهی حتی ماهیانه …

دیدگاهتان را بنویسید